Skip to content

Sprezaniu w cylindrze ulega tylko samo powietrze

2 miesiące ago

114 words

Mechanizm rozrządu za pomocą kułaka wałka i popychacza podnosi zawór wydechowy, otwierając wlot do rury wydechowej. Posuwając się do góry tłok wypycha gazy spalinowe z cylindra do rury wydechowej. Kiedy tłok dochodzi do górnego najwyższego położenia, zawór wydechowy zostaje zamknięty. Rozpoczyna znowu suw pierwszy i nowy cykl pracy tłoka. Silniki wysokoprężne (typu Diesla) różnią się od niskoprężnych tym, że nie mają układu zapłonowego. Sprężaniu w cylindrze ulega tylko samo powietrze, którego ciśnienie wzrasta do 30-:-40 kG/cm2 lub powyżej, a temperatura podnosi się do 500+600 -c. [więcej w: nadproża strunobetonowe, blat z konglomeratu cena, schody strychowe wymiary ]

Powiązane tematy z artykułem: blat z konglomeratu cena nadproża strunobetonowe schody strychowe wymiary